preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 1. 2010.

Ukupno: 1713159
Ovaj mjesec: 4992
Ovaj tjedan: 1019
Danas: 24
 

 

 

Sigurnost na internetu

 

 


Kutak za učitelje

 

A NAJVEĆA JE MEĐU NJIMA LJUBAV

Kad bih poučavao vještinom
najboljih učitelja,
a ljubavi ne bih imao,
bio bih samo pametan govornik i simpatičan zabavljač.
I kad bih poznavao sve tehnike i ispitao mnoge metode,
i kad bih imao toliko obrazovanja da bih se osjećao kompetentnim,
a ne bih shvaćao način na koji moji učenici razmišljaju i osjećaju,
ne bi bilo dovoljno.

I kad bih provodio mnoge sate u pripremanju
Da bih postao napet i nervozan,
A ne bih imao ljubavi i razumijevanja
Za osobne probleme svojih učenika,
To još ne bi bilo dovoljno.

Učitelj koji ljubi je strpljiv, dobrostiv;
Ne sablažnjava se kad mu se ljudi povjeravaju;
Ne ogovara; ne obeshrabruje se lako;
Nije nepristojan,
Nego je uvijek svojim učenicima živi primjer
Dobrog načina života o kojem govori.

Ljubav nikad ne prestaje.

Programi? - Zastarjet će;
Metode? - Postat će staromodne;
Tehnike? - Bit će napuštene;
Jer, ograničeno je naše znanje,
I samo malo ga možemo predati svojim učenicima;
Ali ako imamo ljubavi,
Tada će svi naši napori postati stvaralački,
I naš utjecaj ostat će zauvijek
Prisutan u životima učenika.
A sada ostaju vještine, metode i ljubav,
to troje,
ali najveća je među njima ljubav.

Anonymous (Prema Prvoj poslanici Korinćanima)

 


Znanje je znanje samo kad se prenosi drugima, kad je živo, praktično i primjenjivo.
I kad se daje bez naknade.

 

 

Za informacije i savjete koje nudi CARNetov portal za škole kliknite ovdje.

Obavijesti za učitelje

Kalendar za školsku god. 2011./'12.


Početak i kraj školske godine propisani su Pravilnikom kojeg donosi Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta.

Novi pravilnik nalazi se pod opširnije, u prilogu.

Kalendar za šk. god. 2011./'12. download-ajte ovdje.


 


Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa 22. ožujka 2011. godine predstavilo je novi Pravilnik o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za 2011./2012. godinu (Kalendar rada).

Novi pravilnik donosi:

  • fleksibilnost početka nastavne godine (5. ili 12. rujna 2011.)
  • različito trajanje zimskog odmora (dva ili tri tjedna)
  • proljetni odmor u tjednu prije blagdana Uskrsa (te, uobičajeno, na Uskrsni ponedjeljak).

Mogućnost planiranja početka školske godine i trajanje zimskog odmora dana je lokalnim zajednicama, odnosno svim hrvatskim županijama, koje će ga uskladiti sa svojim razvojnim, gospodarskim i poslovnim obvezama.

Osim toga, jedna od prednosti Pravilnika je i trajanje proljetnog odmora tjedan uoči blagdana Uskrsa, što omogućava više nastavnih dana u kontinuitetu za učenike završnih razreda.

Uz dobrobit učenika koja je bila osnovni uvjet pri izradi dokumenta - neke od smjernica bile su:

  • potreba usklađivanja kalendara rada osnovnih i srednjih škola
  • osiguranje periodičkih odmora za učenike tijekom nastavne godine
  • potrebe polaganja državne mature
  • upisi učenika, vezani uz nastavak njihovog školovanja
  • kraj nastavne godine isti za sve škole.

No, prilikom izrade Pravilnika, računa se vodilo i o regionalnim posebnostima i posebnim zahtjevima pojedinih lokalnih sredina i škola (klimatska uvjetovanost, turističke potrebe), uzimajući u obzir i da se fond nastavnih sati tijekom školske godine ne mijenja.

Osim učenika, od novog će kalendara korist imati i lokalna zajednica, roditelji učenika, ali i svi koji žive od turizma. Također, djeca i njihove obitelji moći će sada duže boraviti na praznicima, dok će kontinentalne županije imati mogućnost organizacije učeničkih putovanja u hrvatska turistička odredišta i krajem ljeta, čime bi se produžila glavna turistička sezona.

 

Vijest je preuzeta s internetskih stranica Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Vjera Barbir-Alavanja   datum: 5. 9. 2011.

Pogled kroz prozor
Pogled kroz prozor - digitalni časopis za obrazovne stručnjake
31.10.2024. 09:32
Dobri primjeri u Pogledu
Broj 168, listopad 2024.ISSN 1848-2171 Prošli tjedan su prijavljeni učitelji dobili pristup sustavu za provedbu izazova i u njemu sve daljnje upute za provedbu izazova i upis učenika. Svi upisani učitelji moraju i pristupiti sustavu do 11. studenoga kako bi … Nastavi čitati →

31.10.2024. 09:28
Erasmus aktivnosti u Gimnaziji
Branko Rumenović Sažetak Gimnazija i strukovna škola Bernardina Frankopana iz Ogulina već postaje poznata po eTwinning i Erasmus + projektima. Novi Erasmus + projekt DIVERSE: Digital Innovation and Versatile Education for a Sustainable Environment započeo je 1. rujna 2024. i … Nastavi čitati →

31.10.2024. 09:26
Analiza učeničkih aktivnosti o nasilju
Dijana Ledić Begonja Sažetak Interpretacija nasilja u svakodnevnim životnim situacijama postala je izuzetno važnim dijelom odgojno-obrazovnog procesa te zahtjeva znatan angažman nastavnika koji na interaktivan način može povezati sadržaje poučavanja sa stvarnim okruženjem. Stvarajući prikladno razredno ozračje, učenike možemo poučiti … Nastavi čitati →

31.10.2024. 09:24
Uloga projekata
u strukovnom obrazovanju Melita Todorović, Olivera Stojaković i Martina Jerković Sažetak Provedba projekata u strukovnom obrazovanju igra ključnu ulogu u razvoju stručnih kompetencija kod učenika. Kroz projekte učenici primjenjuju teorijska znanja u konkretnim praktičnim situacijama koje su važne za razvoj … Nastavi čitati →

31.10.2024. 09:21
Poticanje čitalačke pismenosti
u Cjelodnevnoj školi Gordana Gregurović Petrović i Renata Cesarec-Topolovec Sažetak Program potpore, potpomognutog i obogaćenog učenja jedan je od programa Cjelodnevne škole osmišljen radi pružanja učenicima učinkovite potpore odnosno obogaćivanja učenja suradnjom učitelja i stručnih suradnika. U okviru navedenog programa … Nastavi čitati →

31.10.2024. 09:10
Alat za AI generiranje prezentacija
Renata Papec Sažetak Gamma.app predstavlja inovativni alat za kreiranje prezentacija uz podršku umjetne inteligencije, koji korisnicima omogućuje jednostavnu izradu vizualno atraktivnog i interaktivnog sadržaja. Alat nudi različite opcije, poput automatskog generiranja prezentacija, web stranica i dokumenata, a besplatna verzija dolazi … Nastavi čitati →

31.10.2024. 09:09
Lektira kao interaktivna knjiga
Margareta Zdelar i Sanja Filaković Sažetak Djela za cjelovito čitanje jedna su od sastavnica kurikuluma Hrvatski jezik u razrednoj i predmetnoj nastavi. Čitalačka pismenost temelj je svih ostalih pismenosti. Učitelji lektirna djela na satu obrade mogu interpretirati na različite stvaralačke … Nastavi čitati →

30.09.2024. 10:09
Jesenski Pogled kroz prozor
Broj 167, rujan 2024. ISSN 1848-2171 Vjerujem da ste tijekom rujna uspjeli pohvatati sve konce i da ste sada u punom radnom ritmu. Za vas smo ovaj mjesec pripremili raznovrsne i zanimljive članke koji će vas inspirirati, informirati i potaknuti … Nastavi čitati →

30.09.2024. 10:04
Internet genijalci – Tadijin 6.b
  Andreja Žitković Budi internet genijalac 2023 – 2026 Sažetak Iako za današnje generacije učenika mislimo da su već pravi stručnjaci u korištenju interneta i digitalne tehnologije, to je samo djelomično točno. Učenici svakodnevno koriste internet, različite aplikacije i gadgete, ali … Nastavi čitati →

30.09.2024. 10:03
Edukacija u pokretu
Sanja Pavlović Šijanović i Davor Šijanović Sažetak Vukovarski gimnazijalci ove su godine prvi puta sudjelovali u online projektu Instituta za inovacije ,,Digitalni inovacijski inkubator" kojemu je cilj potaknuti učenike na kreativno promišljanje i osmišljavanja ideja i razvoja projekta te ih … Nastavi čitati →

30.09.2024. 10:00
Lektira na STEM način
Željka Krizmanić i Marijana Kuna Sažetak Učenici tijekom mjeseca čitaju jedno književno djelo za lektiru, a učitelji ih pokušavaju na sve načine zainteresirati za čitanje iz užitka što bi postala njihova životna vještina i pri čemu bi trajno obogatili svoju … Nastavi čitati →

30.09.2024. 09:58
Disleksija u srednjim strukovnim
školama Jadranka Dorešić Sažetak Disleksija je specifična teškoća u učenju koja utječe na sposobnost čitanja i pisanja, što može značajno otežati obrazovni proces. Ova neurološka razlika manifestira se kao poteškoća u dekodiranju riječi, sporost u čitanju, poteškoće s pravopisom i … Nastavi čitati →

Tražilica



 

ŠKOLA ZA SJEĆANJE

Lijepa je i velika. Najdraža u gradu
Volimo je više nego čokoladu
Pola stoljeća u Dubravi već stoji
Želimo da dalje sretne dane broji ...
 
Ta škola među brezama nikada ne spava
Puna je veselja k'o košnica prava
Na tisuće đaka kroz nju već je prošlo
Preko osam razreda do srednje je došlo ...
 
Ref :
Ta škola je ponos Dubrave i grada
Pjesmu k'o zahvalu pjevamo joj sada
Ante Starčevića ime su joj dali
U njoj dane dijele i veliki i mali ...
 
Ta škola je ponos Dubrave i grada
Pjesmu k'o zahvalu pjevamo joj sada
Djelo Ante Starčevića poznamo svi mi
na njega smo jako ponosni..
 
Ta škola među brezama nikada ne spava
Puna je veselja k'o košnica prava
Hrvatsko srce u njoj snažno kuca
na nebu zvijezda sjajno za školu svjetluca..
 

 


Priloženi dokumenti:
Mentalno zdravlje.htm


Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Anketa
Ova web stranica je organizirana i sadržaji su informativni:






Korisni linkovi




preskoči na navigaciju