A NAJVEĆA JE MEĐU NJIMA LJUBAV
Kad bih poučavao vještinom
najboljih učitelja,
a ljubavi ne bih imao,
bio bih samo pametan govornik i simpatičan zabavljač.
I kad bih poznavao sve tehnike i ispitao mnoge metode,
i kad bih imao toliko obrazovanja da bih se osjećao kompetentnim,
a ne bih shvaćao način na koji moji učenici razmišljaju i osjećaju,
ne bi bilo dovoljno.
I kad bih provodio mnoge sate u pripremanju
Da bih postao napet i nervozan,
A ne bih imao ljubavi i razumijevanja
Za osobne probleme svojih učenika,
To još ne bi bilo dovoljno.
Učitelj koji ljubi je strpljiv, dobrostiv;
Ne sablažnjava se kad mu se ljudi povjeravaju;
Ne ogovara; ne obeshrabruje se lako;
Nije nepristojan,
Nego je uvijek svojim učenicima živi primjer
Dobrog načina života o kojem govori.
Ljubav nikad ne prestaje.
Programi? - Zastarjet će;
Metode? - Postat će staromodne;
Tehnike? - Bit će napuštene;
Jer, ograničeno je naše znanje,
I samo malo ga možemo predati svojim učenicima;
Ali ako imamo ljubavi,
Tada će svi naši napori postati stvaralački,
I naš utjecaj ostat će zauvijek
Prisutan u životima učenika.
A sada ostaju vještine, metode i ljubav,
to troje,
ali najveća je među njima ljubav.
Anonymous (Prema Prvoj poslanici Korinćanima)
Znanje je znanje samo kad se prenosi drugima, kad je živo, praktično i primjenjivo.
I kad se daje bez naknade.
Za informacije i savjete koje nudi CARNetov portal za škole kliknite ovdje.
Objavljen novi katalog stručnih skupova Agencije za odgoj i obrazovanje
Agencija za odgoj i obrazovanje objavila je katalog stručnih skupova za osnovnoškolske i srednjoškolske nastavnike i stručne suradnike za razdoblje od siječnja do travnja 2011. godine. Katalog je podijeljen po predmetima i područjima rada stručnih suradnika te dostupan na adresi http://www.azoo.hr/kategorija/katalozi/6
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Školski portal |