31.10.2024. 09:32
Dobri primjeri u Pogledu
Broj 168, listopad 2024.ISSN 1848-2171 Prošli tjedan su prijavljeni učitelji dobili pristup sustavu za provedbu izazova i u njemu sve daljnje upute za provedbu izazova i upis učenika. Svi upisani učitelji moraju i pristupiti sustavu do 11. studenoga kako bi … Nastavi čitati →
31.10.2024. 09:28
Erasmus aktivnosti u Gimnaziji
Branko Rumenović Sažetak Gimnazija i strukovna škola Bernardina Frankopana iz Ogulina već postaje poznata po eTwinning i Erasmus + projektima. Novi Erasmus + projekt DIVERSE: Digital Innovation and Versatile Education for a Sustainable Environment započeo je 1. rujna 2024. i … Nastavi čitati →
31.10.2024. 09:26
Analiza učeničkih aktivnosti o nasilju
Dijana Ledić Begonja Sažetak Interpretacija nasilja u svakodnevnim životnim situacijama postala je izuzetno važnim dijelom odgojno-obrazovnog procesa te zahtjeva znatan angažman nastavnika koji na interaktivan način može povezati sadržaje poučavanja sa stvarnim okruženjem. Stvarajući prikladno razredno ozračje, učenike možemo poučiti … Nastavi čitati →
31.10.2024. 09:24
Uloga projekata
u strukovnom obrazovanju Melita Todorović, Olivera Stojaković i Martina Jerković Sažetak Provedba projekata u strukovnom obrazovanju igra ključnu ulogu u razvoju stručnih kompetencija kod učenika. Kroz projekte učenici primjenjuju teorijska znanja u konkretnim praktičnim situacijama koje su važne za razvoj … Nastavi čitati →
31.10.2024. 09:21
Poticanje čitalačke pismenosti
u Cjelodnevnoj školi Gordana Gregurović Petrović i Renata Cesarec-Topolovec Sažetak Program potpore, potpomognutog i obogaćenog učenja jedan je od programa Cjelodnevne škole osmišljen radi pružanja učenicima učinkovite potpore odnosno obogaćivanja učenja suradnjom učitelja i stručnih suradnika. U okviru navedenog programa … Nastavi čitati →
31.10.2024. 09:10
Alat za AI generiranje prezentacija
Renata Papec Sažetak Gamma.app predstavlja inovativni alat za kreiranje prezentacija uz podršku umjetne inteligencije, koji korisnicima omogućuje jednostavnu izradu vizualno atraktivnog i interaktivnog sadržaja. Alat nudi različite opcije, poput automatskog generiranja prezentacija, web stranica i dokumenata, a besplatna verzija dolazi … Nastavi čitati →
31.10.2024. 09:09
Lektira kao interaktivna knjiga
Margareta Zdelar i Sanja Filaković Sažetak Djela za cjelovito čitanje jedna su od sastavnica kurikuluma Hrvatski jezik u razrednoj i predmetnoj nastavi. Čitalačka pismenost temelj je svih ostalih pismenosti. Učitelji lektirna djela na satu obrade mogu interpretirati na različite stvaralačke … Nastavi čitati →
30.09.2024. 10:09
Jesenski Pogled kroz prozor
Broj 167, rujan 2024. ISSN 1848-2171 Vjerujem da ste tijekom rujna uspjeli pohvatati sve konce i da ste sada u punom radnom ritmu. Za vas smo ovaj mjesec pripremili raznovrsne i zanimljive članke koji će vas inspirirati, informirati i potaknuti … Nastavi čitati →
30.09.2024. 10:04
Internet genijalci – Tadijin 6.b
Andreja Žitković Budi internet genijalac 2023 – 2026 Sažetak Iako za današnje generacije učenika mislimo da su već pravi stručnjaci u korištenju interneta i digitalne tehnologije, to je samo djelomično točno. Učenici svakodnevno koriste internet, različite aplikacije i gadgete, ali … Nastavi čitati →
30.09.2024. 10:03
Edukacija u pokretu
Sanja Pavlović Šijanović i Davor Šijanović Sažetak Vukovarski gimnazijalci ove su godine prvi puta sudjelovali u online projektu Instituta za inovacije ,,Digitalni inovacijski inkubator" kojemu je cilj potaknuti učenike na kreativno promišljanje i osmišljavanja ideja i razvoja projekta te ih … Nastavi čitati →
30.09.2024. 10:00
Lektira na STEM način
Željka Krizmanić i Marijana Kuna Sažetak Učenici tijekom mjeseca čitaju jedno književno djelo za lektiru, a učitelji ih pokušavaju na sve načine zainteresirati za čitanje iz užitka što bi postala njihova životna vještina i pri čemu bi trajno obogatili svoju … Nastavi čitati →
30.09.2024. 09:58
Disleksija u srednjim strukovnim
školama Jadranka Dorešić Sažetak Disleksija je specifična teškoća u učenju koja utječe na sposobnost čitanja i pisanja, što može značajno otežati obrazovni proces. Ova neurološka razlika manifestira se kao poteškoća u dekodiranju riječi, sporost u čitanju, poteškoće s pravopisom i … Nastavi čitati →