preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 1. 2010.

Ukupno: 1673921
Ovaj mjesec: 2938
Ovaj tjedan: 499
Danas: 38
 

 

 

Sigurnost na internetu

 

 


Samovrednovanje u osnovnim školama

Samovrjednovanje je proces sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti vlastitoga rada. Znanstveno utemeljenim ispitnim materijalima provjeravaju se znanja, kompetencije i vještine učenika, a analiza rezultata ispita polazište je za raspravu o kvaliteti škole i uspješnosti nastavnoga procesa.

Samovrjednovanje započeto analizom rezultata ispita vanjskoga vrjednovanja, nastavlja se analizom rezultata popratnih upitnika za učenike, roditelje i učitelje i završava određivanjem smjernica za daljnji razvoj škole.

 

Polazišta za samovrjednovanje

Proces samovrjednovanja proistječe iz pretpostavki da su značajne one promjene koje dolaze iznutra te da su ljudi predani onome u što se dobrovoljno uključuju.

 

Ciljevi samovrjednovanja

Kako bi samovrjednovanje bilo učinkovito škole bi trebale definirati ciljeve svog samovrjednovanja. U europskoj se praksi često mogu susresti ovi opći ciljevi:

  • unaprjeđivanje kvalitete škole kao organizacije;
  • unaprjeđivanje kvalitete nastavnika kao profesionalaca;
  • unaprjeđivanje postignuća učenika, bolji rezultati (ocjene, završni ispiti).

Iz navedenih općih ciljeva mogu se izvesti specifični ciljevi:

  • snimanje postojeće situacije u školi (dijagnostička funkcija);
  • opisivanje funkcioniranja škole kao organizacije;
  • opisivanje procesa učenja;
  • prikupljanje informacija o metodologiji i strategijama učenja u školi;
  • omogućavanje dostupnosti učenika informacijama;
  • prepoznavanje uvjeta daljnjeg razvoja (funkcije unaprjeđivanja);
  • motiviranje zaposlenika i učenika (motivacijska funkcija).

Samovrjednovanje škole prvenstveno nam koristi kako bismo zajednički sa svim subjektima unutar škole kao i vanjskim partnerima mogli

  • prepoznati ključne jakosti (snage);
  • identificirati prioritete za razvojni plan škole;
  • identificirati područja kvalitete koje škola želi zadržati i koja treba unapređivati;
  • prikupiti pokazatelje kvalitete rada za izvješće o radu škole.

 

Područja samovrjednovanja

S obzirom da se u procesu samovrednovanja škola promatra u cjelokupnoj svojoj djelatnosti, a ne samo kroz završna postignuća učenika, potrebno je vrjednovati sljedeće aspekte škole:

  • uvjete u kojima djeluje (input),
  • proces i
  • rezultat (output).

Pod uvjetima se podruzumijeva infrastruktura, financije, menadžment osoblja, osiguranje kvalitete, karakteristike učenika koji su se upisali u školu, podrška vanjskih struktura, podrška unutarnjih struktura, vanjska i unutarnja komunikacija.

Glavna područja praćenja procesa su kurikulum, povratna informacija učenicima, postignuće i školska klima.

Rezultati se mogu promatrati kroz postignuća učenika i zadovoljstvo svih partnera škole.

 

Za više informacija kliknite na www.ncvvo.hr

Tražilica



 

ŠKOLA ZA SJEĆANJE

Lijepa je i velika. Najdraža u gradu
Volimo je više nego čokoladu
Pola stoljeća u Dubravi već stoji
Želimo da dalje sretne dane broji ...
 
Ta škola među brezama nikada ne spava
Puna je veselja k'o košnica prava
Na tisuće đaka kroz nju već je prošlo
Preko osam razreda do srednje je došlo ...
 
Ref :
Ta škola je ponos Dubrave i grada
Pjesmu k'o zahvalu pjevamo joj sada
Ante Starčevića ime su joj dali
U njoj dane dijele i veliki i mali ...
 
Ta škola je ponos Dubrave i grada
Pjesmu k'o zahvalu pjevamo joj sada
Djelo Ante Starčevića poznamo svi mi
na njega smo jako ponosni..
 
Ta škola među brezama nikada ne spava
Puna je veselja k'o košnica prava
Hrvatsko srce u njoj snažno kuca
na nebu zvijezda sjajno za školu svjetluca..
 

 


Priloženi dokumenti:
Mentalno zdravlje.htm


Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Anketa
Ova web stranica je organizirana i sadržaji su informativni:






Korisni linkovi




preskoči na navigaciju