Terenska nastava jedan je od oblika izvanučioničke nastave. Potiče intelektualnu radoznalost (otkrivanje, istraživanje, stvaranje...) te utječe na stvaranje kvalitetnih odnosa unutar odgojno-obrazovne skupine.
Ciljevi terenske nastave jesu:
– učenje otkrivanjem u neposrednoj životnoj stvarnosti
– upoznavanje učenika s prirodnom i kulturnom baštinom
– upoznavanje s ljudima koji žive u određenome okruženju
– učenje o utjecajima na okolinu i sl.
Terenska nastava može biti jednosatna ili višesatna, poludnevna, jednodnevna i višednevna s obzirom na vremenske okvire trajanja. S obzirom na broj uključenih predmeta, može biti jednopredmetna ili višepredmetna. Kod višepredmetne terenske nastave najčešće se radi o korelaciji među nastavnim predmetima te se koristi mogućnošću interdisciplinarnoga povezivanja sadržaja različitih predmeta, što olakšava učenje.
Za terensku nastavu i terenski rad učitelj izrađuje izvedbeni plan i program koji obuhvaća odgojno-obrazovne ciljeve, ishode učenja, nastavna sredstva, oblike rada, metode, tehnike i postupke istraživanja, načine i oblike praćenja te elemente i kriterije vrednovanja ostvarenih ciljeva i ishoda.
Odgojno-obrazovni ciljevi i ishodi učenja u terenskoj nastavi i terenskome radu proizlaze iz nacionalnoga kurikuluma, predmetnih kurikuluma i nastavnoga programa pojedinih nastavnih predmeta.
« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Školski portal |