Obavijest o početku nastave za roditelje i učenike
Poštovani roditelji i učenici,
na temelju Uputa za sprječavanje i suzbijanje epidemije Covid-19 vezano za rad predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2020./2021. HZJZ-a i MZO-a na razini škole donesene su Epidemiološke mjere za učenike, roditelje i djelatnike škole tijekom trajanja epidemije Covid-19.
Zdravlje naše djece, i svih nas od neprocjenjive je vrijednosti, stoga Vas, roditelje molim da se upoznate s istima pod opširnije.
Kako bi osigurali fizičku distancu učenici će u školu dolaziti prema rasporedu dolazaka (i odlazaka) i od iznimne je važnosti da učenici dođu u točno vrijeme koje je predviđeno za dolazak njihova razreda na određeni ulaz.
Prvi nastavni dan, ponedjeljak, 7.IX.2020 g. učenici će u školu doći po rasporedu za taj dan i provest ga samo sa svojim razrednicima koji će ih detaljno upoznati sa svim mjerama zaštite koje će se provoditi u školi, kao i rasporedom za naredne dane. (Razrednici će u predviđeno vrijeme preuzeti učenike ispred škole).
U ponedjeljak, 07. IX. 2020. g. neće bit organiziran produženi boravak i grupa PSP-a.
Prvi dan učenici dobivaju besplatne udžbenike koje će im razrednici podijeliti, te trebaju ponijeti školske torbe.
Priloženi dokumenti:
POCETAK_NASTAVE.docx
Raspored_za_ponedeljak_7.9.2020..pdf
POPIS_UCENIKA_1._ABC_U_SK._GOD._2020.-2021..PNG
Popis_novih_ucenika.PNG
Ukoliko roditelji prate svoje dijete u školu vodite računa o tome da u školskom dvorištu držite fizičku distancu od ostalih osoba. Roditeljima ulaz u školu nije dozvoljen, te Vas molimo da nam se u slučaju potrebe obratite putem telefona ili elektroničke pošte. Iznimno je dozvoljen ulazak roditeljima učenika 1. razreda samo prvog dana nastave uz poštivanje sljedećih mjera:
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Školski portal |