Ispis statistike od 2. 1. 2010.

Učimo zabavno!

Edukativni sadržaji za djecu
predškolskog i školskog uzrasta!

Sigurnost na internetu

Zbivanja u školi i oko nje

JEDNODNEVNI IZLET KARLOVAC - OZALJ - 3. RAZREDI

U petak 10. svibnja 2019. učenici trećih razreda naše škole bili su na jednodnevnom izletu u Karlovcu i Ozlju. Okupili smo se u 7:00 sati ispred škole i autobusom krenuli prema Karlovcu. Posjetili smo Aquatiku – jedini slatkovodni akvarij u Hrvatskoj, a potom se uputili prema Ozlju. U Ozlju smo vidjeli jednu od najstarijih hidroelektrana u Hrvatskoj, tzv. Munjaru te smo obišli Stari grad Ozalj koji je danas zavičajni muzej. Puni novih informacija, krenuli smo prema izletištu Viki grill gdje nas je čekao ručak te slobodno vrijeme za igru. Pred školu smo se vratili u 17:10 sati.

U nastavku možete pročitati dojmove i detaljne bilješke učenika Ivana Golomejića, učenika 3.a razreda, koji je sve što je vidio, detaljno bilježio u svoj rokovnik.

IZLET - 10.5.2019.

Bilo nam je super u akvariju Aquatika. Lijepo smo se proveli gledajući ribe. Sada idemo u Stari grad Ozalj.

Stigli smo u dvorac. Još malo smo u dvorcu i idemo ga razgledati. Dvorac ima krasan pogled. Da bar idem opet. Budem išao kada porastem. Vidi se lijepa rijeka Kupa, šuma i drugi dvorac. Rijeka je duboka. Vide se i velike gore. Učiteljice su dobre. Drugi dvorac je zapravo hidroelekrana.

Vratili smo se ispred ulaza u dvorac. Učenika je ukupno 52, a učiteljica 4. Blizu se nalazi i crkva. Dvorac je u jednom dijelu novi, a u drugom stari. Leon je pronašao puno školjaka. Kiki kaže da ptice donose školjke kod dvorca pa ih onda jedu. I Armin nalazi školjke. Dora i Helena se raspravljaju, a uči ih fotografira. Svi jedu slatkiše, a bus čeka na ulazu. U blizini se nalaze kuće. Još malo krećemo na ručak. Na vrhu dvorca je metalna zastavica koja se okreće. Ulazimo u muzej. U muzeju su razni predmeti i sprava za mučenje. Popeli smo se na kat koji ima najljepši pogled. Ja sam se fotografirao. Vidi se šuma i drugi dio rijeke. Ima i malih vikendica. Tu su se na katu vjenčali Petar i Ana Zrinski. Stepenice nisu sigurne. Kula sa strane zove se Babonić kula. Učiteljice su smiješne. Zabunio sam se, to nije bio muzej. Tek sada idemo u muzej. Vratili smo se opet na drugi dio kule. Vodič će nam ispričati priču o hidroelektranama. Rijeka ima miris po ribama. Sada ulazimo u muzej. Kada je bio rat imali su spremnik za 10 000 l vode. Imali su najgori posao: čistiti wc + kazna. Kulu su čuvali lukom i strijelom. U muzeju se nalaze stare: majice, rukavice, vrećice, kreveti, stolnjaci, nešto za kosu… U drugoj prostoriji su: zdjele, knjige, stari alati, dio slona, zubi medvjeda, školjke… U trećoj prostoriji su: cigle, čavli, nož bez ručke, prstenje, staklo, oklopi, koplja, oružje, stalak s kopljima, slike, sjekire, brave, ključevi, bačve… U četvrtoj prostoriji su: puške, bubnjevi, mačevi, pištolji, knjige, muške torbe, trube, top i satovi. U petoj prostoriji su: odijela, svećenička odjeća, metalna kliješta za hostije, knjige za molitvu, kalež i žigovi. U šestoj prostoriji su: slike, kipovi, stare pegle, lutke, kolica, ogrlice, stol i stolice, omoti od kože, zdjela za hranu i mala knjiga, metalni i gipsani magnet. Slava Raškaj je svoju prvu sliku naslikala s 13 godina.

Krećemo prema busu i idemo na ručak. Bus kreće.

Stigli smo kod Viki Grilla. Svi su za stolovima i čekamo ručak. Ja sam bio na wc-u i plesao. Stiže jelo!!! Meso, krumpir i salata. Ja sam pojeo i čekam da svi pojedu. Onda idemo igrati nogomet. Većina je pojela. Pravio sam se da je voda šoker.

Dečki igraju nogomet. Cure sjede, a neke se igraju. Učiteljica Olena objašnjava nešto o mravima, ptice pjevaju, a psi laju. Pričamo o Bumblebeeu. Dečki su skoro pogodili učiteljice. Cure se kotrljaju niz brdo. Ja tražim 5 kn koje je Leo izgubio. Veronika se uspuhala. Leon je kralj. Armin namjerno gubi trofeje.

Igrali smo se i to je to od igre. Još malo i idemo. Meni se svidjelo u Ozlju. Hvala teti Gogi i učiteljicama.

Ivan Golomejić, učenik 3.a razreda

Fotografije s jednodnevnog izleta:

objavio: Ivona Gornik   datum: 13. 5. 2019.

ŠKOLA ZA SJEĆANJE

Lijepa je i velika. Najdraža u gradu
Volimo je više nego čokoladu
Pola stoljeća u Dubravi već stoji
Želimo da dalje sretne dane broji ...

Ta škola među brezama nikada ne spava
Puna je veselja k'o košnica prava
Na tisuće đaka kroz nju već je prošlo
Preko osam razreda do srednje je došlo ...

Ref :
Ta škola je ponos Dubrave i grada
Pjesmu k'o zahvalu pjevamo joj sada
Ante Starčevića ime su joj dali
U njoj dane dijele i veliki i mali ...

Ta škola je ponos Dubrave i grada
Pjesmu k'o zahvalu pjevamo joj sada
Djelo Ante Starčevića poznamo svi mi
na njega smo jako ponosni..

Ta škola među brezama nikada ne spava
Puna je veselja k'o košnica prava
Hrvatsko srce u njoj snažno kuca
na nebu zvijezda sjajno za školu svjetluca..

Mentalno zdravlje.htm

Ova web stranica je organizirana i sadržaji su informativni: