Terenska nastava 6.(A, B i C) razreda -AQUATIKA Karlovac - Slatkovodni akvarij - Stari grad Ozalj - Seosko imanje EKO VIKI GRILL
ZAGREB, 18. listopada 2018., 7:30 sati
Na terensku su nastavu u Aquatiku - Karlovac Slatkovodni akvarij - Stari grad Ozalj 18. listopada 2018. krenuli učenici 6.a, 6.b i 6.c razreda u pratnji svojih učitelja Dubravke Rovičanac, Zdenke Koljanin, Borisa Dujića i Jasmine Šilić.
Ostale fotografije možete pogledati u galeriji ili na linku
AQUATIKA–Karlovac Slatkovodni akvarij bio je glavni cilj naše terenske nastave.
Cilj i svrha- ishod
Naučiti o vrstama slatkovodnih riba, njihovom staništu, prehrani, načinu života.
Obrazovne zadaće: stjecanje novih znanja na živim životinjama, dopuna i proširivanje znanja na konkretnim primjerima.
Franjevački je samostan drugo odredište koje smo posjetili u Karlovcu. Iz ugodnog okruženja sakralnog objekta krenuli smo put Starog grada Ozlja u kojem smo posjetili Zavičajni muzej i obišli Stari grad s kojega se vidi Munjara, hidroelektrana na Kupi.
Zadnje je odredište ove terenske nastave bilo Seosko imanje „EKO VIKI GRILL“.
Na imanju smo ručali, nakon ručka se podijelili u dvije skupine i odradili zadaće iz prirode o listopadnoj kontinentalnoj šumi, a pokusima dokazali da je šumsko tlo u blizini imanja kiselo i da u šumskom humusu ima više zraka u usporedbi s ilovačom.
Nakon odrađenih pokusa i riješenih zadaća, učenici su uživali u igri i kušanju pečenih kestena kojima su nas domaćini počastili.
Posebna pohvala učenicima koji su se odlično pripremili za ovaj oblik izvanučioničkog učenja i istraživanja novih sadržaja, pokazali znanje i sjajnu interakciju pri obilasku akvarija, radu u radionici „Život ispod površine“, rješavanju zadaća u prirodi i donošenju zaključaka na završetku.
Jasmina Šilić, prof.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Školski portal |